0
0 reviews

Mediteran Hotel 4*

Bečići, Crna Gora
od 38€ / Po noći

Tamo gde gorostasne planine ljubomorno čuvaju blistavo plavetnilo najlepšeg mora, tamo gde se uživa svim čulima, tamo ćete pronaći mesto na koje ćete se vraćati sa osmehom – hotel Mediteran. Ovaj objekat je udaljen 3 min hoda od plaže. Nalazi se na 2 km od Starog grada Budve, aerodrom Tivat je udaljen 23 km.

Hotel Mediteran je smešten na samo par desetina metara od prelepe, dva kilometra dugačke peščane plaže turističkog naselja Bečići, bisera nadaleko poznate Budvanske rivijere, najposećenije regije Crne Gore. Dovoljno lepote i za one najprobirljivije. Gosti našeg hotela mogu uživati u 120 metara ove plaže namenjenih samo njima i njihovom potpunom uživanju. Za sve one u potrazi za uzbuđenjima i izazovima, tu su uvek atraktivni sportovi na vodi.

Raznovrsna ponuda sadržaja u okviru našeg hotela zaslužna je za činjenicu da u njemu imamo zadovoljstvo da ugostimo najrazličitije goste. Kao idealnu lokaciju za svoj odmor birali su nas i romantični parovi i porodice, a kao savršeno mesto za korporativne događaje, seminare i kongrese bili smo izbor mnogih uspješnih kompanija i organizacija.
Odaberite jednu od 230 pažljivo i sa ukusom uređenih i odlično opremljenih soba koje će u potpunosti zadovoljiti sve vaše potrebe i prepustite se uživanju. Sadržaj soba čine: Wi-Fi, klima-uređaj, sef, LCD TV, kablovski kanali, mini bar, antialergijski dušek, hotelska kozmetika, bade mantil, fen, direktna telefonska linija, usluga buđenja…
Sobe mogu biti standard ili superior, sa francuskim ili klasičnim balkonom, sa ili bez pogleda na more.
Boravak u sobi uključuje besplatan parking i doručak na bazi švedskog stola kao i potpuno ili delimično besplatno korišćenje svih ostalih sadržaja hotela.

Gastronomsko carstvo hotela Mediteran čine četiri fantastična restorana koja će vas, svaki na svoj način, u potpunosti očarati i osvojiti. Stilovi ih čine različitim, a ono što im je zajedničko jeste vrhunska kuhinja, besprekoran servis i prijatna atmosfera.
AZZURRO RESTORAN I PLAŽNI BAR – Kada predstavljamo naš restoran i plažni bar Azzurro, radimo to sa puno ponosa, jer govorimo o mestu na samoj obali mora u kome se susreće sve ono za čime žude i najveći hedonisti.
OPERA – Kutak koji će vas podsetiti na udobnost vaše dnevne sobe ili terase, uz neodoljivi miris tople kafe i osvežavajuće napitke.
AMFORA – Nemojte propustiti priliku da uživate u prelepom ambijentu našeg a-la carte restorana Amfora i da isprobate neke od najukusnijih specijaliteta crnogorske i mediteranske kuhinje, kao i pažljivo birana vrhunska vina čije tajne morate otkriti.
CRYSTAL – Proverite zbog čega restoran Crystal našeg hotela dobija samo najviše ocene gostiju. Tri dnevna obroka koja služimo po principu švedskog stola učiniće da sa nama proputujete zemlje Mediterana i osetite svo bogatstvo mirisa i ukusa.

Ukoliko vaše telo i vaš duh žude za odmorom i potpunom relaksacijom, nagradite sebe uživanjem u Wellness & Spa centru hotela Mediteran. U našem jedinstvenom i sjajno dekorisanom ambijentu, površine 1.600 metara kvadratnih, sigurno ćete postići istinsku harmoniju duha i tela. Na raspolaganju su vam različiti sadržaji upotpunjeni okrepljujućim tretmanima, a kompleksom dominira veliki zatvoreni bazen. Nakon opuštajućeg plivanja možete isprobati i naš Jacuzzi, iskusiti različite tipove masaža ili boraviti u sauni. U ponudi su i otvoreni bazen, DERMA LIFE Spa Ocean kapsula, solarijum, kao i moderno opremljena fitness sala za sve one koji dan vole da započnu vežbanjem.

Aqua Park hotela Mediteran pravo je vodeno carstvo dobre zabave i osmeha, onih najiskrenijih, dečijih. Međutim, nisu samo deca ta koja sa nestrpljenjem i radošću dolaze na ovo mesto, jer u svemu onome što pruža gotovo jednako uživaju i odrasli. Zauzmite svoje mesto pod suncem, naručite svoj omiljeni koktel, opustite se i uživajte. Neki od bazena posebno su uređeni za one najmlađe, a dubina i struktura prilagođeni su njihovoj bezbednoj igri.

www.mediteran.me

CENOVNIK ZA 2022.

Smeštaj Usluga 10.01. - 30.04. 01.05. - 05.06. 06.06. - 05.07. 06.07. - 20.07. 21.07. - 25.08. 26.08. - 10.09. 11.09. - 10.10. 11.10. - 27.12. 28.12. - 09.01.
1/2 Standard (pogled vrt) BB 38 49 60 70 82 70 49 38 60
1/2 Standard (pogled more) BB 49 60 70 81 92 81 60 49 70
1/2 Superior (pogled vrt, francuski balkon) BB 54 65 76 87 98 87 65 54 76
1/2 Superior Plus BB 65 76 87 98 109 98 76 65 87

* Cene iz tabele su na bazi noćenja sa doručkom po osobi, po danu izražene u evrima.
Legenda:  BB – noćenje sa doručkom, 1/2 – dvokrevetna soba


U cenu je uključeno
• smeštaj u hotelu na bazi noćenja sa doručkom,
• korišćenje otvorenog i zatvorenog bazena,
• korišćenje hotelske plaže sa ležaljkama, suncobranima i peškirima,
• troškovi organizacije putovanja.

U cenu nije uključeno
• organizovani prevoz,
• međunarodno zdravstveno putno osiguranje,
• fakultativni izleti,
• individualni troškovi.


DOPLATE
* Boravišna taksa i osiguranje za odrasle iznosi 1,5 evra, deca od 12-18 godina plaćaju 1 evro, a deca do 12 godina 0,5 evra po danu,
* Doplata za polupansion iznosi 10 evra po osobi po danu,
* Doplata za jednokrevetnu sobu iznosi od 12-48 evra u zavisnosti od perioda boravka,
* Doplata za ALL Inclusive uslugu iznosi 20 evra po osobi po danu uz minimum boravka od 7 noćenja,
* Doplata za krevetac za bebe iznosi 5 evra po danu.

POPUSTI
* Jedno dete od 2-7 godina sa dve odrasle osobe boravi besplatno,
* Deca od 7-12 godina sa dvoje odraslih – prvo dete ima popust 50%, a drugo dete boravi besplatno,
* Jedno dete do 12 godina sa jednom odraslom osobom ima popust od 30%,
* Dvoje dece do 12 godina sa dvoje odraslih imaju popust po 30%,
* Troje dece do 12 godina sa dvoje odraslih imaju popust po 50%,
* Popust za treću odraslu osobu u 1/2 sobi na pomoćnom ležaju iznosi 20%.

PROGRAM PUTOVANJA

1 dan: Dolazak u hotel, ulazak u sobe/apartmane posle 14.00h. Smeštaj, usluga prema rezervaciji. Noćenje.
2 – poslednji dan: Boravak na bazi izabrane usluge. Noćenja
Poslednji dan: Usluga prema rezervaciji. Napuštanje soba/apartmana do 11.00h. Kraj programa.

NAČINI PLAĆANJA
Plaćanje se može izvršiti gotovinom, platnim karticama, čekovima građana, administrativnom zabranom ili uplatom na tekući račun organizatora putovanja. Plaćanje smeštaja, prevoza ili paket aranžmana kada je cena izražena u stranoj valuti se vrši po srednjem kursu NBS na dan uplate.
Cena koja je naznačena u katalogu, web stranici organizatora i ugovoru o putovanju je formirana na osnovu poslovne politike agencije i ne može da bude predmet prigovora – reklamacije, bez obzira na eventualne ranije ili kasnije popuste, promotivne akcije ili last-minute ponude.
Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovana je samo uplata akontacije U slučaju promene na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga, Organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaz putovanja.
Prilikom potpisivanja ugovora korisnik aranžmana se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:

1. UPLATA U CELOSTI PRILIKOM SKLAPANJA UGOVORA
• za celokupnu uplatu do određenog datuma odobravamo popust %

2. UPLATA U CELOSTI PRE PUTOVANJA
• akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak minimum 15 dana pre puta.

3. UPLATA NA RATE ČEKOVIMA
• akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak u jednakim mesečnim ratama. Na rate može da ide samo deo aranžmana koji se odnosi na smeštaj. Prevoz i ostale usluge se plaćaju najkasnije 15 dana pre početka aranžmana. Rate dospevaju svakog 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva 15.12. tekuće godine. Za rate koje dospevaju posle iskorišćenog aranžmana, minimum 10 dana pre puta se deponuju čekovi građana.

4. KREDITIMA POSLOVNIH BANAKA
• ceo iznos aranžmana se može izmiriti kreditima poslovnih banaka po važećim propisima. U tom slučaju Forza travel će, prilikom prijavljivanja, izdati profakturu na ukupan iznos koju će putnik predati poslovnoj banci radi odobravanja kredita.

5. ADMINISTRATIVNA ZABRANA
• akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora. Za ostatak Poslodavac korisnika usluga u roku od dva radna dana donosi Rešenje o administrativnoj zabrani (formular korisniku izdaje Organizator, a jedan overeni primerak Rešenja korisnik treba da vrati Organizatoru putovanja najkasnije 14 dana pre početka korišćenja aranžmana). Rate dospevaju do 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva do 15. 12. tekuće godine. Organizator putovanja zadržava pravo da vrši odabir pravnih lica čija Rešenja o administrativnoj zabrani prihvata.

6. PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA

NAPOMENA ZA SOPSTVENI PREVOZ
Putnici se smeštaju sami, na osnovu uputstava za sopstveni prevoz koje možete dobiti u agenciji. Privatan parking hotela se naplaćuje (rezervacija je neophodna).

DODATNE NAPOMENE
• Molimo vas da opise i fotografije objekata pogledate na našem sajtu.
• Smeštajni objekti koji u katalogu/vebsajtu nemaju oznaku kategorije, izvorno su preuzeti od vlasnika istih, te kao takvi predstavljaju domicilno važeću kategoriju, prema važećim propisima zemlje u kojoj se objekat nalazi.
• Organizator putovanja ne može uticati na jačinu wi-fi signala u hotelima/vilama
• Polisa zdravstvenog osiguranja je neophodna u zavisnosti od propisa zemlje krajnje destinacije. Agencija Forza travel preporučuje putnicima da pre polaska na ovo putovanje pribave polisu međunarodnog putnog zdravstvenog osiguranja.
• Ulazak u sobe/apartmane pri dolasku je posle 14:00h,
• napuštanje soba/apartmana je poslednjeg dana do 11:00h.

VAŽNE NAPOMENE
• Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu (pasoš). Prilikom prijave na prodajnom mestu dostaviti broj pasoša. Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu učesnika u putovanju, nedobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
• Savetujemo putnike da se brižljivo staraju o svom novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.
• Maloletna lica, ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati saglasnost oba roditelja na punoletno lice sa kojim putuju.
• Prema Zakonu o turizmu, Organizator je osiguran za troškove nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska, u zemlji i inostranstvu usled insolventnosti Organizatora, polisa osiguranja IM-0008959, od 09.11.2021. god. osiguravajuće kompanije Globos Osiguranje. Turistička agencija Forza travel d.o.o. poseduje Licencu kategorije A, OTP 206/2021. od 29.11.2021.
Uslovi korišćenja putovanja navedeni su u Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja – turističke agencije Forza travel, licenca br. OTP 206/2021 od 29.11.2021. i usklađeni su sa Zakonom o turizmu Republike Srbije; mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja – Forza travel turistička agencija, smatra da se putnik upoznao sa Opštim uslovima putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.

OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА

Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. Potrošač ne može da zahteva umanjenje cene ako nesavesno propusti da ukaže na odstupanja između prženih i ugovorenih usluga za vreme trajanja turističkog putovanja. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju.
Mesto određeno za prijem reklamacija: Forza Travel d.o.o., Strahinjića bana 27, 11000 Beograd; telefon: +38111/3283777; e-mail: office@forzatravel.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je:

Upit Forza

Pošaljite brzi upit

Godine deteta / dece

PONUDA

Upit Forza Mobile

Pošaljite brzi upit

Godine deteta / dece

Hotelski sadržaj

Bar
Bazen
Đakuzi
Fitness centar/teretana
Klima uređaj
Parking
Plaža
Restoran
Wellness/spa
Wifi
Zabavne aktivnosti
CRNA GORA

Preporučujemo hotele