Česta pitanja

Šta ako mi se ne dopadne soba ?

Raspored soba određuje recepcija hotela na dan dolaska putnika shodno raspoloživim kapacitetima. Pojedini hoteli mogu se sastojati iz 2 ili više zgrada. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu sa određenim karakteristikama (spratnost, položaj, pogled more), prihvatiće bilo koju službeno registrovanu sobu opisanu u katalogu ili cenovniku bez obzira da li se ta soba nalazi u glavnoj zgradi ili pored. Recepcija će promeniti sobu klijentu ukoliko za to postoji mogućnost.

Da li je potrebno međunarodno zdravstveno osiguranje ?

Preporuka je da se pribavi međunarodno zdravstveno osiguranje.
U Vašem je interesu da obezbedite pre putovanja međunarodno zdravstveno osiguranje za
slučaj bolesti ili nezgode tokom boravka u inostranstvu. Osiguranje može biti:individualno, grupno ili
porodično. Ugovor o porodičnom zdravstvenom osiguranju zaključuje se na određeno vreme.
U našoj Poslovnici možete obezbediti polisu Dunav osiguranja.

Šta ako odustanem od putovanja ?

Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni troškovi, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Ukoliko je u pitanju zamena putnika, uplaćeni novac za osobu koja je odustala može da se iskoristi za osobu koja je zamenjuje.

Da li imam neki popust ako uplatim sve unapred / odjednom?

U našoj ponudi imamo veliki broj aranžmana za koje imate dodatan popust za uplatu do određenog datuma. Takođe postoje i aranžmani sa unapred uračunatim popustom za uplatu do određenog datuma.

Da li su raspoloživost i cene podložne promeni ?

Raspoloživost i cene avio karata su podložne promeni sve dok se avio karta ne izda. Raspoloživost i cene hotelskog smeštaja i ostalih usluga su podložne promeni dok se ne izvrši uplata i ne fiksiraju rezervacije.

Da li postoje skriveni troškovi ?

Naše ponude ne sadrže skrivene troškove. U svakoj ponudi je jasno navedena cena za svaku uslugu (avio karta, hotelski smeštaj, transferi, vize).

Da li mogu da platim na rate ?

Plaćanje avio karata vrši se u celosti u gotovini ili preko računa po srednjem kursu NBS onog trenutka kada avio karta mora da se izda. Plaćanje hotelskog smeštaja i ostalih tipova usluga vrši se u celosti ili u 2 ili više rata, prema sledećem:

Za rezervacije izvršene dva meseca ili više pre početka putovanja 25% od iznosa odmah, dodatnih 25% do 30 dana pre početka putovanja, i ostatak od 50% do 15 dana pre početka putovanja.
Za rezervacije izvršene mesec do dva meseca pre početka putovanja 40% iznosa odmah i ostatak od 60% do 20 dana pre početka putovanja.
Za rezervacije izvršene manje od mesec pre početka putovanja, plaćanje se vrši u celosti.
Kod pojedinih ponuda postoje posebni uslovi plaćanja – pored hotelskog smeštaja, i avio kartu je moguće platiti u dve ili više rata. U svakoj ponudi biće naznačeno koji uslovi plaćanja važe.

Šta je potrebno za kreiranje rezervacije ?

Proces kreiranja rezervacije je veoma jednostavan – potrebno je samo da nam pošaljete ime i prezime putnika (mora biti isto kao u pasošu sa kojim putnik putuje) i kontakt telefon. Rezervacija se može izvršiti putem email-a ili telefona.

Poklonite nekome vaučer za putovanje

Vaučer za putovanje je savršen poklon za poslovne partnere, godišnjicu ili rođendan...

Saznaj više